Re-Tweet :)

Wednesday 29 June 2011

Azam baruuuuuuuuuuuu :)

yeahhhh, tk lame lagi cuti da nak habis, tak sabarrrrrr rase nyeee nk busy kn diri, haha . ye laaaa cuti 2 bulan hanye duduk di rumahh sajekkk . bapak membosan kn -,- Dan bermulaaa jugakkk dgn hari2 yg baru, bulan baru, waktu baru, sem baruuuuuuuu, subjek baruuuuuuuuuuu. heee . n temannn baruuuuu tk lupaaa jugakkkk dgn azam baruuu . yeahhh pada sem 3 ni aku nk study betul2 tak mahuuuuu main2 lagii nk tinggi kn lg pointer aku yg sememang nyee rendah tuhh :"( sedihhhh betull bila tgk result aku sem 2 hari tuhhhh, mmg mcm tk percaya ! btw aku terima jekk dgn hati yg terbuka, nasib baik tk de yg repeat, alhamdulilahh, ape2 pon aku bersyukurr tersgt2 :D . 

Azam baru untuk sem 3 yg akn dtg :D 
1. nak jd org yg rajin buat asgment, tk nk malas2 daaaa
2. no copy2 paste org punyee asgment, tp law da terdesak mintak ampun laa yee . heee :D
3. nk rajin2 kn diri ulangkaji di hari mnggu, tk de nk merayap2 lg daaa 
4. nak berjimat cermat, tk nak jd boros cm sem 2, perghh bila tk de duit, kepala serabut gilaaa .
5. jarang kn mkn dilua, masak sndri laaaa. jimat . hiii
6. mahu bersenammm di waktu petang, tuh pon law rajin laaaa . hahaa

okayy, tuh jekk azam baru aku tuk sem 3 ni, harap2 menjadi laaa kn . hehe :D

No comments:

Post a Comment