Re-Tweet :)

Friday 17 June 2011

CUTI :((

Argggghhhhh.. cuti ohh cuti , perkataan yg membosankn aku bila mndngr nyee, tp bg seteng2 org kt lua sane tuhh kn CUTI ni bestttttt sensangat ! ape yg best pon aku tk thu . .hmmmmm. nape lahh cuti lame sgt ah, smpai aku tk thu nk buat ape da nih, nk kje org tua aku pulakk tk bg, kte nyee ssh lahh, risau lahhh, takot lahh. haish, bermacam2 lahhh. aku yg nk kje ! bkn nyee mereka. so bg jekk lahh kn, lg pon bole dpt pengalaman. nt dlm resume akuu tk de lahhh kosong jekkk pngalaman aku. org bace pon BERMINAT ! n terus amek sebgai pekerja tk perlu nk ber INTERVIEW bgai . hahah bole ke ?. erghhhh. cepat lahh masa berlalu. koi da tk sabar da niiiiii. da bosan thp ape da ni, hah, smpai da thu thp ape da kn ? teruk tuhhh bosan nyeeeee . hahaha. org cuti pergi lahh melancong ke ape ke kn, ni tak dok terperuk dlm rumahhh jekk.mne tk bosannn. yelahhh nk kua byk perkara yg harus dpk kn. salah satu nyeee DUIT ! law tk de duit mcm mne mhu kua kn . law nk mintak kt parent konfem2 tk dpt, yelahhh msti dorg habaq law nk kua guna duit sndri law tk de tk pyh kua.. da phm sgt daa. tht y bila aku kua tk pernah nk mntk kt parent aku . sbb aku da thu jwpn nyee. hahaa. lg satu pulakk no TRANSPOT ! ni pon pyh jugak kn law xde. ade tuh ade, tp ktm lahhh .hehe. nk ke sane tuhh cm mne. msti kne ade org anta ? siape ? abah aku ? konfem tk kn di lyn. hahaaa. pyh gilerrrrr lahhhhh. ni lahh pdh nyeee bila rumah berada di KAJANG ! the last word : BOSANNNNNNNNNNNNNNNNNNN!        
                                              okay bye :D



p/s : pd sesiapa yg rase diri mereka ingin tgl di kajang, kubur kn lahh niat anda tuhh ye . nt menyesal tk sudahhh . hahaha. tp law rase mmg nk tgl di situ di alu2 kn sajek . no problem :D





No comments:

Post a Comment